Ogłoszenie


Przywódca: Danny {Danny}
Zast. przywódcy Brak


Przywódca:Ametyst {Ametyst}
Zast. przywódcy Brak


Przywódca: Virious {Lilibeth}
Zast. przywódcy Brak


Przywódca: Holly {Wood}
Zast. przywódcy Brak


Przywódca: Reiy {Reiy}
Zast. przywódcy Brak
Pogoda
W tym miesiącu zima już odpuściła. Burze śnieżne są niegroźne, oraz rzadko kiedy występują.
Zaczyna się ocieplać, w niektórych miejscach śnieg topnieje, a na drzewach widywano pąki młodych liści.
Częściej będziecie mogli widywać deszcz, albowiem jego opady będą występowały w całych krainach Arokai do końca stycznia.
Letnie ptaki wracają, a borsuki budzą się ze snu, to również czas narodzin zwierząt kopytnych, więc jedzenia będzie pod dostatkiem.

#1 2014-01-17 22:56:06

Lilibeth

Przywódca

Zarejestrowany: 2014-01-16
Posty: 46
Punktów :   
Godność: Virious
Wiek: 20 lat
Płeć: Samiec
Gatunek: Niedźwiedź brunatny
S: Siła: 7
Z: Zręczność: 3
Sz: Szybkość: 3
W: Wytrzymałość: 7

Statystyki

Statystyki decydują o naszym powodzeniu w walce, przygodzie, misji, polowaniu, czy szkoleniu.

I. Siła
Siła odpowiada za zadawane obrażenia, lekkość dźwiganych rzeczy, czy możliwość podnoszenia coraz cięższych przedmiotów.
Postać silniejsza zadaje większe obrażenia. Są one głębsze i poważniejsze. Charakterowi silniejszemu o minimum 3pkt. Nie wyrwiemy się tak łatwo z uścisku. Wymaga to dużej wytrzymałości i zręczności.
Dźwigane rzeczy będą wydawały się dla nas lżejsze, co jest równoznaczne z tym, iż nasza postać będzie mogła podnosić coraz większe obiekty i istoty. Tylko pamiętajcie, iż nie jest to forum wrestlingowe, więc wszelakie rzuty innymi postaciami, czy zakładanie na nich „dźwigni” jest niedozwolone.

II. Zręczność
Zręczność odpowiada za zwinność podczas poruszania się w terenie, czy walki, oraz za celność wykonywanych ataków. Postać zwinniejsza znacznie częściej uniknie ataków przeciwnika, oraz rzadko kiedy spudłuje, gdyż jej ataki są niezwykle celne. Osoba z większą ilością punktów zręczności będzie zgrabnie poruszała się na lądzie i w wodzie, ominie większość przeszkód, oraz poradzi sobie w pokonywaniu trudno dostępnych miejsc.

III. Szybkość
Szybkość - jak sama nazwa wskazuje - odpowiada za prędkość np. biegu naszej postaci. Im wyższy jej poziom, tym możemy poruszać się szybciej. Jest to ważny czynnik, jeżeli chodzi o polowania, pogoń za wrogiem, ucieczkę, czy zwiad terenu. Niektórych zwierząt nie złapiemy tak szybko, niektórych przeciwników również, dlatego też szybkość jest kluczową statystyką.

IV. Wytrzymałość
Wytrzymałość odpowiada za obronę podczas walk, oraz długość czasu przez jaką nasza postać jest nadal pełna energii. Im wyższy poziom wytrzymałości, tym osoba dłużej pozostanie na polu walki, gdyż będzie potrafiła wytrzymać ataki przeciwnika, oraz ból odczuwany będzie nieco zmniejszony. Dodatkowo postać wytrzymała nie będzie musiała często spać, gdyż energia wystarczy jej na dłużej. Czas przez który wykonuje dane czynności jak pływanie, latanie, czy bieganie będą mogły trwać nieprzerwanie na odpoczynek dłużej.

V. Lot - wyłącznie dla ptaków latających.
Lot odpowiada za radzenie sobie podczas walk powietrznych, oraz zwinność w eterze. Im wyższy poziom umiejętności lotu, tym ptak ma większe szanse na pokonanie przeciwnika podczas walk w powietrzu. Jego ruchy są zgrabniejsze i szybsze niezależnie od zręczności, która odpowiada za to samo, lecz dla istot lądowych.  Ptak z większą ilością punktów lotu będzie częściej unikał ataków w locie.


Statystyki u każdej z grup
Wytłumaczę parę kwestii, które mogą przynieść niechciane skutki. Ptak z siłą 5 nie pokona kopytnego z tą samą jej ilością.
Statystyki są przyznawane w obrębie danej grupy, nie zwracając uwagi na inne.
U ptactwa wygląda to np. tak: Sokół w porównaniu z kazuarem jest bardzo słaby, dlatego też ma 2 punkty. Kazuar z 5 punktami nie dorówna piżmowołowi z tą samą ilością. Jeżeli nadal nie rozumiesz, zdaj się na inteligencję mistrza fabuły.

Statystyki zależne od drogi
Gdy Twoja postać osiągnie maksymalny poziom w wybranej drodze, zostaje obdarowana +2 do danej statystyki.

Wojownik: +2 siła
Szpieg: +2 zręczność/ u ptaków +2 lot
Łowca +2 szybkość
Zwiadowca: +2 wytrzymałość
Uzdrowiciel: +2 wytrzymałość

Przywódcy mogą od razu przydzielić +2 punkty od drogi, która będzie ich główną specjalizacją, oraz +1 do wybranej z racji posiadanego wysokiego stanowiska.


http://media.giphy.com/media/2FkPaDrEFSaQw/giphy.gif

Offline

 
Legenda:
Administrator Moderator Kopytny Psowaty Niedźwiedziowaty Kotowaty Ptak

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.056 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.reserve.pun.pl www.lordoftibia.pun.pl www.swiatgier.pun.pl www.narutoplay.pun.pl www.kpsa.pun.pl